top of page

Silice, Esenciálne oleje a ja.

Vítam Vás,

stručne o sebe v krátkosti som mama 3 detí a žijem už 20 rokov mimo Slovenska. Od detstva som spadla do liečiteľstva - bylinárstva a iných ezoterických praktík vďaka mojim rodičom. Posledných 10 rokov som prešla na homeopatiu a na iný spôsob života, ktorý nie je riadený farmaceutickým taktom.

Samozrejme v prípade nutnosti dávam sebe a svojim deťom lieky, nie som v žiadnom prípade ich úplný odporca, len sa im vyhýbam pokiaľ sa dá, môj nový pohlaď na svet mi otvoril oči a ukázal že liečiť sa dá aj inak a že na 90% sa dá vyliečiť bez liekov mnoho chorôb. Osobne mám vyskúšané na sebe, mojich deťoch a manželovi, môžem sa len s Vami podeliť o skúsenosti podložené knihami lekárov a farmaceutov.

Moje šťastie je, že žijem vo Francúzsku a tu je aromaterapia veľmi rozšírená, na rozdiel od našich končín, ale ja verím, že aj to neskôr bude bežné na Slovensku, pretože liečiteľstvo, bylinárstvo, zdravá strava, návrat k prírode a koreňom či základným princípom stravovania ešte nikdy nebola tak populárna ako v dnešnej dobe. Na trhu je mnoho výrobkov a mnoho rozličných spôsobov ako sa liečiť doma bez použitia farmaceutických liekov. Príroda dáva všetko čo potrebujeme ku zdraviu len nevieme presne ako s tým naložiť a ako správne sa liečiť.

Aromaterapia je možná odpoveď na mnohé choroby, použijeme buď vnútorne alebo externe kúpeľom, zriedené alebo v čistej forme na pokožku. Krok po kroku Vám ukážem ako jednoducho a ako efektívne pomôžu tieto dary prírody, pár kvapiek koncentrovanej sily rastlín dokáže zničiť oveľa efektívnejšie niektoré vírusy a baktérie ako klasické antibiotiká, ktoré navyše zničia probiotickú flóru a na určitý čas oslabia imunitu. Spojením niektorých silíc dostanete komplexné liečivo, ktoré cielene ničí čo má a zároveň povzbudzuje imunitu - výhoda je, že chorá osoba sa rýchlo zotavuje.

Princíp aromaterapie je založený na biochemickom zložení každej rastliny, tým pádom vieme presne načo je vhodná a kde môže uškodiť, áno, môže uškodiť ak ju dobre nepoznáme a bezhlavo použijeme.

Na tomto blogu vám dám presný zoznam silíc, ktoré môžete použiť zo zatvorenými očami u detí pod 6 rokov! Nie všetky silice môžu deti, sú oveľa citlivejšie na použitie liekov ako aj na prírodné prípravky. Nájdete tu recepty na základné choroby ako kiahne, starosti so zubami, chrípka, angína, obyčajná nádcha, nespavosť, nervozita, nechutenstvo, čierny kašeľ, astma, alergie - a mnoho viac sa da pekne liečiť za pomoci silíc.

Silice sú vyrábane destiláciou, sú to prchavé oleje, preto ich voláme éterické. Je nutné ich uchovávať v tme, dobre uzatvorené dôkazu vydržať roky. Pri ich výrobe sa odparuje voda, ktorá sa stáva hydrolátom, je plná všetkých účinných látok, nie je tak silná ako silica a je vhodná na mnoho použití, medzi iným ako voda na odlíčenie, na oči, na prípravu deodorantov alebo zmesí na vnútorne použitie pri určitých chorobách.

V skratke, ich použitie je širokospektrálne - v kuchyni dajú vašim receptom úplne inú nepoznanú chuť, na prípravu kozmetiky, ktorá je podľa mňa oveľa lepšia ako tá, ktorú si kupujete za drahé peniaze od veľkých značiek a pritom rozdiel je obrovsky už po pár dňoch používania na pleť. Vaše domáce čističe ak raz začnete používať na pranie, na čistenie, dezinfekciu, zistíte, aké to môže byť jednoduché ale účinné v každodennom živote a hlavne lacné!!! Že ekologické už ani nepripomínam.

Takže ak ste pripravení, vstúpte do novej dimenzie prípravy a spôsobu liečenia, ktorý vám obohatí váš štýl života ako aj pohlaď na svet.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Pas encore de mots-clés.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Blogger Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • Facebook Social Icon
bottom of page